Nuffnang

02 March 2015

amani ikut rupa siapa?

Assalamualaikum

Alkisahnya bila ada anak kecik mesti orang nak tafsir muka anak kite ikut rupa siapa.. Ayahnda atau bondanya..

Hehe..

Dan dhiya amani ni majoriti kata rupa daddy dia. Gi kenduri jumpa sedara pun kata ikut daddy. Especially gambar ni. Orang komen kata rupa daddy dia.

Dan gambar ni pulak orang komen cakap amani ikut rupa ummi dia. Hehe


Tak kisah la rupa ummi ke daddy.. Nama pun anak ummi dan daddy. Ofcos lah mesti ada genetik dua dua kan. Hihi. Tapi personally ayu rasa amani banyak ikut belah genetik daddy dia. 

Harini amani dah 58 hari. :)

Love,
Ummu Dhiya Amani

3 comments:

thisni3zahata said...

Kalo org cakap muka ummi & daddy xpe..Janji jgn muka org lain. Itu mmg hangin...kiki

Nurzakiah Hanum said...

tomeinya dia

izzeyda said...

comelnya amani.. muka baby cepat berubah.. apapun tak kisah laa ikut rupa siapa pun.. asalkan masih ada iras ummi atau daddy..