Nuffnang

24 February 2015

Amani dengan carseat barunya

Assalamualaikum

Harini Amani dah 51 hari. Kami suami isteri memang tengah dok usha carseat sebab ayu dah nak mula kerja hujung mac nanti.

Alhamdulillah rezki si comel.. Rakan opis daddy amani hadiahkan carseat untuk amani. Warna merah polkadot lagi. Apa lagi.. Ummi yang melonjak kesukaan. Hihi


Amani pun nampak suka. Dia siap tido lagi dalam carseat pliko ni. Sebab carseat ni bole jadi rocker gak. Goyang goyang sampai tido. Hihi. Oh ye. Kain atas tu boleh bukak. Saje je pasang..nama pun testing kan. Hihihi

Alhamdulillah rezki dhiya amani..


8 comments:

Siti Rohaida Yusof said...

comel sangat..wah..bestnya amani dapat carseat baru..

hidayu ayumie said...

nasib xbeli lagi kan..
alhamdullilah rezeki dhiya

IntaNBerliaN said...

wah, rezeki ni, jimat duit... tu yg blh beli RS ek.. hehheh

btw, afrina punya pun PLIKO gak :-)

thisni3zahata said...

Wah..Menarik..Bertuah Amani..Save budget ummi dia..huhu

Mar Mansor said...

rezeki anak ni..dah ada carseat mudah nak drive..

sya mimie said...

Alhmdulillah. Rezeki ank. Mcm terseru2 pula carseat pun dtng.. Hihi

Ninie said...

Wah, lawa...merah dot dot lagi..hehe.
Salam ziarah..
http://thebeautyofsplendid.blogspot.co.uk/

izzeyda said...

alhamdulillah rezeki amani.. itulah kalau anak sulung nih kekadang rezeki banyak.. macam2 hadiah yang diaorang dapat..