Nuffnang

15 October 2011

Drama Aku Suka : Cinta Elysa

Assalamualaikum..

Siapa layan citer Cinta Elysa?

Angkat ibu jari...!ehehe

slot lestary tv3 terbitan suhan movies yg mempunyai 13 epis0d ni..
tentu ramai layan kan?
dan aku salah se0rang darinya..

salah satu penarik cerita ni adalah..BOTAK a.k.a Aril dalam citer ni..
terbaik lah dia..

dengan pembawaan watak samseng ala-ala masa juvana dulu..tapi baik hati..menyebabkan sweet betul aku tengok.hehe..mana tak nya..mak aku pun kenal botak tau.ehehe

Seronok aku tengok si botak ni menjadi agak romantik tetapi masih mengekalkan elemen samsengnya.haha..

sangat mencabar kau..ehehe

mengikut sinopsis yg aku baca..elysa dan aril ni akan kahwin xlama lagi..so..menambahkan keterujaan aku untuk terus layan cerita ni..Aril kata akan ceraikan elysa bila sampai masanya..aiseh..xkan cerai kot..rugilah tengok dari awal camni..no no no..harap2 nya xla bercerai ye.ehehe

aksi manja gitu..hehhehhe

Sumber gambar : nurizspace.com

sinopsis penuh bolek tengok sini nurizspace.com

9 comments:

msredcheesecake said...

botak hensem.... nak kawen dah....camne la ye nanti...

ayu zan said...

hehehe...tu yg xsabar tu msred..

AreFiSya Aien said...

layan gak ek cite ni? best kn cite ni...ta sbr nk tnggu ni..hehe

ayu zan said...

tau xpe..saya pun sama..

Terbang Bersamaku said...

sy pun suka tengok cerita nie jugak..memang best...=)

ariananurshoppe said...

best la cite ni..i like....

kakngah said...

suka lagu nera dalam drama ni...

Syafiq said...

boleh la, takde la best sangat. hahaha

NasZ said...

pernah tengok. hehe.

MOHD NASER.com