Nuffnang

18 October 2011

Drama Aku Suka : Soffiya

Assalamualaikum~

Hari ni tentang drama lagi..
SOFFIYA..
akasia..TV 3 pukul 6-7ptg.

ada x yang layan cerita suspen ni?

aish..
pada aku...cerita ni boleh tahan best la sebab unik dan TRAGIS. hehe..
apa yang terjadi x b0leh dijangka..

keluarga bahagia..
pastu..
bapa perkosa anak..
anak bunuh bapak..
anak masuk penjara..
bercinta dengan peguam..
bila dah keluar pusat pemulihan,
soffiya jalani hidup susah..
bila baru nak kawin..dan nak mula bahagia..

datang pulak si MUIZ tu..
pehal ntah dia.

aku sangat2 keliru dengan lelaki berambut panjang dan ganas tu.
sangat protective tapi..
sampai nak bunuh-bunuh orang keliling soffi tu apesal???

Aishh..

Pastu...
rasa-rasa...kisah silam soffi akan terbongkar x?
masa tu mesti haru biru kan?

banyak betul unsur tanda tanya dalam cerita ni...
konflik demi konflik xhabis.
bilanya nak bahagia tah?
*harap ending cun mcm cerita dalam novel*

Kesimpulan :
Kena follow cerita sampai tamat.

sinopsis : rujuk sini

No comments: