07 October 2011

Kes : Bapa Bunuh Anak Kat Kampung Aku-Part 2

Assalamualaikum.
harini aku bawakan topik ini sekali lagi.
t0pik yang sangat hangat dan panas diperbahaskan oleh semua orang yang ku kenali.
xkiralah..sedara mara.mahupun teman se0fis.

kes ni nampak gaya banyak versi0n yang keluar mengenai plotnya.
yang mana betul..wallahua'lam..hanya mereka dan keluarga mereka yang tahu.

tapi..
sadis aku mengetahui yang bapak dia sanggup potong jari anak dia.. pahtu..kelar leher..koyakkan bibir..malah..paling aku xleh terima..dia kerat daging bahu sebelah kiri..tempat BCG anak dia..
pahtu di buang dlm keadaan seluar pendek sehelai..ish..dlm parit pulak tu.

Mengikut kisah yang aku dengar..
anak dia tu adalah penagih dadah yang mengugut meminta duit dari ibunya. kata si pencerita tu..budak tu nekad nak bunuh si ibu..dats y si bapak mengambil langkah membunuh anaknya menggunakan PEDANG SAMURAI katanya...

tapi yang sadis..
kenapa bapaknya rosakkan CCTV tu? kan dah xda bahan bukti kata bapaknya nak pertahankan isteri dari dibunuh.

entah ye.
sadis...
Oklah..sekian sahaja entry pagi sabtu ini.

nota kaki :
Jaga amarah jgn sampai berdarah.

No comments: