Nuffnang

07 October 2012

Ayu Ke Legoland?

Assalamualaikum.

Semasa aku menaip entry ini sudah hampir masuk ke hari isnin, bermakna tamatlah weekend dan datanglah weekdays. semua pun tak suka kan? hihi


ok. back to our LEGOLAND.

Memang aku, adik aku dan encik driver aku gi ke legoland.
cume tak masuk je. niat hati nak gi ke Mydin Nusajaya....
terlalu disitu... so snap la sekejap legoland tu.

ada org nak sponsor masuk tak? kikikiki

***

Ok bawah ni pulak...singgah di kota iskandar pusat pentadbiran baru tu.
sebelum ni dah pernah melawat, tapi sebab bawa adik aku yg belum sampai sinun kan..so kami datang lagi.

Maaf. huruf R hilang. Tak perasan masa snap.

Teropong buat sendiri.
Ni kat stadium ape tah. hihi

Ni pulak dengan encik meriam. gah dia di situ.

Ini pula Cik Lisa saya. ;-p


Ok lah. 
Nak tidur dah. 

Good Night.
Assalamualaikum

Nota Jari Manis :
...
Siapa dah pergi Legoland?
angkat jari manis. hihi

Love,
Ayu Zan





4 comments:

MirO said...

Kat mana ni? kat JOhor ke?

http://miro-oh-yeah.blogspot.com/

ayu zan said...

Ya. Legoland n nusajaya kat johor..

nurul_diya m. nor al-haj said...

agak2 nk pegi nnt ajak aku yer...

ayu zan said...

diya... nak pegi bole.. nak masuk tu.. tunggu ko sponsor. sbb syg duit nak simpan beli peti sejuk. ekekke...