Nuffnang

24 June 2014

Kuih raya

Assalamualaikum
Belum puasa ramadhan pun ayu dah makan kuih raya. Hihi. Dua ni favorite dari dulu. tu yang tak boleh tahan tengok.

8 comments:

Mar Mansor said...

kuih raya dah tak kira raya dah sekarang ni..mana2 ada je jual..tu y masa raya tak berapa nk mkn kuih raya dah..

ctfand said...

syok kan..masa ni lah boleh jumpa macam2 kuih..nak2 pulak mak yong macam ayu ni..mesti teringin sangat2.

akak pun dah dapatkan kuih favorite minggu lepas, kuih suji.. he he.

QasehnyaRania said...

sedapnya.ciksu bru selesai bedal satu jenis biskut raya.teringin benor nk makan. buat sndiri aje .. jamah sikit, pastu dok le dlm tipuware tu. hihi

Karya Mahirah said...

laaa tak sempat raya la ni ayu...

Khir Khalid said...

Wahh.. best.. Salam Ramadhan Ayu.. :)

azizah :) said...

biasalah tu.. time ni sedap makan.. raya nanti tak termakan..hehe

Putri Devina said...

sepertinya enak kue itu

Mimi Azirah said...

tat nenas feveret sy