Nuffnang

19 June 2014

Puding Laici Dangdut

Assalamualaikum.
Bagi melunaskan hasrat tekak yang nak bersejuk-sejuk dengan dessert yang senang dan sedap... Ayu masak puding laici dangdut ni. Resepinya pernah ayu kongsi kat blog masa puasa tahun lalu tak silap.
Ni entry yang ayu share resepi puding laici dangdut.
Musim panas-panas ni sedap sikit makan puding puding gini. Laju je. Cume kali ni laicinya ayu potong kecik kecik supaya separuh boleh masuk dalam pudding sebelum sejukkan dan sebahagian ayu tabur atas.
Dan kalini ayu makan dengan susu..

8 comments:

ikhwan yusuff said...

Wahhh. Sdpnya akak....

nuyui a.k.a miss YUI said...

mmg nikmat =)

Nurzakiah Hanum said...

sedapnya

cik atie said...

sedap... atie salu wat dadih je... hehe.. :)

ctfand said...

adoi..terliur tengok.. akak memang suka puding2 ni lagi2 dengan susu tu.. :)

msredcheesecake said...

Panas2 ni memang laju je abisnya kan...

QasehnyaRania said...

belom pernah buat puding laici dangdut lagi.tp kalau agar agar laici pernah la.
baru ni pon bru jga buat.musim panas kan skrg. guna buah laici segar.. sedappp :)

azizah :) said...

wowww sedap ni.. nikmat makan sejuk2..