Nuffnang

01 May 2014

CPUV 6 - KFC Zinger Reloaded [TVC]

Assalamualaikum

Alhamdulillah..
dapat 1 lg cpuv setelah senyap sunyi je blog ni dari BE dr mr nuff. BE dr downy tu pun tak gerak2 dah seminggu amaun nya. tapi idok lagi credited.

Thanks ya Mr Nuffnang dan pihak KFC. ni dah kali kedua KFC kasi peluang untuk tumpang beriklan di blog kecil ayu.

thanks juga kat kawan-kawan blog yg sudi singgah bertandang ke sini. :)

syukur..

8 comments:

Aku Penghibur said...

alhamdulilah tahniah

ctfand (ctfand.com) said...

Tahniah ayu.. :)

Akif Imtiyaz said...

Salam 1Rejab ...
Tahniah Ayu ..Murah rezeki ..

Khir Khalid said...

Alhamdulillah rezeki tu.. tahniah Ayu.. :)

Eza Boom Boom said...

Alhamdulillah. Eza dah tlg klik iklan kfc awak ;) Salam kenalan...

Mar Mansor said...

tahniah buat blog ayu zan nih..

Cik Aann said...

waahh..bestnye.,alhamdulillah..lama dh xdpt iklan2 ni dari nuffnang..kena rajin berbelog lagi ni pasni..

Hani Fadhlina Abdul Rahman said...

Semoga kita semua terus dimurahkan rezeki ... Insyaallah ...