Nuffnang

06 April 2015

Amani dah 3 bulan

Assalamualaikum

Harini usia dhiya amani 92 hari.

Alkisahnya semalam...
Ummi balik keje amani ngempeng sepanjang petang sampai tido. Kejut kejut pun nak tido gak. Pastu sambung sambung tidonya sampai ke tengah malam. Dah puas tido lama, kul 2-3 pagi bangun segar bugar macam dah siang pastu ajak ummi daddy bergurau gurau dengan dia. Dan tak nak tido balik.


 Amani tersalah masa malam tadi.. Hihi.. Tak pernah lagi amani buat gini. Ni beralih 3 bulan dapat ilmu baru nampaknya..

Gi keje harini ummi lak dah mcm salah masa siang rasa malam. Ngantuks u ollss..

Notakaki : amani kejut ummi daddy ajak tahajjud ya...

4 comments:

Siti Rohaida Yusof said...

amani nak besar kan,pelbagai ragam la dia..alolo..comelnya,eh...amani ada lesung pipit la..sama ngan auntie eda ni...

Nurzakiah Hanum said...

besar dah ek

ctfand said...

tido swing katanye...hihi..amani nak usik mama la ni tak nak bagi tido... :D

QasehnyaRania said...

kejap j kan..
pelan pelan kita selami dunia anak anak kan

mcm ciksu hri tu masa anak nkmsk 8 bulan.
mmg kuat ngempeng pastu kalau tinggal nangis
ciksu pikir mcm susu kurang j padahal ada..
org org tua kata nk beralih bulan
skrg dh oke