Nuffnang

01 March 2014

Trend Pemanggang Ajaib

assalamualaikum

sekarang dah macam trend dah ayu tengok semua masak pakai pemanggang ajaib ni. Dan ayu pun pasang impian nak memilikinya. sekarang dah memilikinya pun. alhamdulillah. cuma belum lagi mencuba kebolehan ajaib pada pemanggang ni. Baca kat kertas menu yang dia kasi sekali masa beli, siap dengan kek pun boleh buat rupanya. senang betul, tak jadi ayu nak beli oven, pakai ni jela. hihihi

makcik kat kampung tu dia buat kuih bakar guna pemanggang ajaib gak. katanya, rasanya superb sama macam zaman dulu-dulu bakarnya.

pinjam google

Semangat ayu nak masak dengan pemanggang ajaib ni. hihihi.

mungkin korang boleh share menu,resepi yang korang pernah masak guna ajaib ni. :)

4 comments:

Aku Penghibur said...

assalamualaikum,, hehe pemangang nie mak acik pun gunakannya

Zamani Abe said...

zam pun terpengaruh gak tapi tak beli2 lagi

ctfand said...

ade kawan akak hari tu dia masak kek pisang guna pemanggang ajaib ni. tak sempat akak nak teliti cara dia masak. tapi memang nampak gebu dan masaknya sempurna..

IbuNoey said...

wah,boleh masak kek?akak baru cadang nak beli oven.kalau cam tu,akak beli je pemanggang ajaib ni.target gaji bulan ni..hehe.