Nuffnang

19 April 2014

Atok Kura-kura

Assalamualaikum

on the way. 

Semalam ayu dan suami gi wedding rakan sekuliah encik suami. Lepas makan, bergambar dan berbual dengan rakan-rakan beliau, kami ke kolam di depan rumah pengantin, ayu fikirkan itu kolam ikan.

atok kekura bersama anak dan cucunya. eh eh.pandai je ayu

 Rupanya sang kura-kura. Mulanya ayu tak nampak pun si atok kura-kura ni. Serius besar. Cengkerang atasnya da terkopek-kopek, so kami buat kesimpulan kura-kura ni dah lanjut usia. Dah tu, slow je. Kepala pun dia sorok, kena tolak-tolak baru dia keluar kepala. hehe

dragon ball

Ayu tengok kura-kura tu ayu teringat penyu dalam cerita dragon ball. ihihhihi

5 comments:

Amy J said...

haha, dah lama tak layan balik cter dragon ball.

Khir Khalid said...

Mmg besar tu Ayu.. nak mengangkat tu pun beratrasanya tu..

memmet lenggeng said...

wahhhpeminat dragon ball..atuk kura-kura yang gatalll..hahahah

ctfand (ctfand.com) said...

bapak besar kura2 tu. tak pernah jumpa la yg sebesar ni... :)

Mar Mansor said...

dragon ball..cite zaman skolah rendah..atok kura2 memang gatal..