Nuffnang

31 December 2013

Segmen Aktifkan Azam Baru Tahun 2014

KLIK BANNER UNTUK JOIN

Sempena menyambut kedatangan tahun baru, segmen khas ni dibuat untuk penyenaraian azam baru anda tahun 2014 ini. Moga dengan adanya azam baru, segala apa yang dirancangkan, tercapai matlamat. Teringin jugak nak tahu azam baru anda semua. So, jom kita meriahkan segmen ni.

HADIAH:
2 pemenang akan menerima hadiah novel

Senarai azam baru anda sempena tahun 2014:
-Jadi isteri solehah dan 'amani' buat suami yang dikasihi
-Jadi anak yang tak lupa mak even dah bersuami.
-Jaga syariat Allah. Aurat dan ibadah terutamanya.. :)

TAMAT: 31 JANUARI 2014

6 comments:

Kisah Si Dairy said...

selamat tahun baru,..

Yumida Huda said...

bagus azam ayu tu
yumida pun nak azam mcm tu jugak
indahnya bile bergelar isteri kan
menabung sini-inti

Khir Khalid said...

Slmt tahun baru.. all the best.. :)

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

selamat bersegmen ayu.. semoga semua azam menjadi kenyataan.. :D

JAMIL HASHIM said...

salam blogger. bw dr segman yang sama. http://jmbelog.blogspot.com/2013/12/segmen-aktifkan-azam-baru-tahun-2014.html DFU

JAMIL HASHIM said...

salam blogger. bw dr segman yang sama. http://jmbelog.blogspot.com/2013/12/segmen-aktifkan-azam-baru-tahun-2014.html DFU