Nuffnang

08 July 2014

Gelagat Kucing

Tengok si itam tu. Sibuk je dia. dah lah lagi besar dari mak dia, sibuk je nak menempel dengan mak dia.
kadang kadang ayu nampak dia hisap susu mak dia. Ambil bahagian adik kecil dia. Eh eh eh..mesti ayu marah dia kalau dia buat gitu. Setakat manja manja baring gitu boleh terima lagi. hehe

itam oo itam.


6 comments:

ikhwan yusuff said...

comell...yg putih kelabu tu mcm kcng saya,,hihihi

Khai♥Rin : anies said...

Gerammmm

Dilaella Ella said...

comelnya..bulu panjang. macam kucing kita dah besar n ada adik masih nak berebut menyusu hehe.. :)

Karya Mahirah said...

bergurau senda dia ya..

Khai♥Rin : anies said...

p/s

assalamualaikum,

boleh tlg check emel tak? ada 'pesanan' drpd sy. kalau x dpt tgk kt SPAM. URGENT ni! ;-)

azizah :) said...

comelnya meoww ni