21 November 2013

CPUV ke 10 Inti Rebranding Campaign

assalamualaikum

INTI Rebranding Campaign ni CPUV ke 10 blog Ayu Zan Story 
juga merangkap CPUV ke 2 untuk bulan November. 
alhamdulilah..

Sejak bulan 8 tahun 2013, masa tu bulan puasa ayu mula kembali berblog walaupun niat asal nak close account je blog ni. Yela, tak de apa sangat pun sebelum ni dengan blog. Followers pun masa tu dalam 80 je. Entry pulak dah berbulan-bulan tak ada. CPUV & CPC nuffnang pun tak pernah ada untuk blog ni. Tapi ada la earning dalam RM20 untuk blog sebelum ni. 

Tapi dah namanya memang suka menulis dari kecil-kecil, ayu kembali juga dengan blog. :)

Ayu mula aktif bulan Ogos dan CPUV pertama adalah pada bulan September. Kat sini yang ayu nampak memang Uniqe Views tu memainkan peranan penting. Walaupun UV ayu mungkin tak lah ratus riban macam blogger yang lebih lama dan mahir dalam dunia ni, yang ayu nampak UV ayu yang sedikit tetapi maintain tu tetap menjadikan nuffnang 'nampak'. Cuma, earningnya sedikit la jika UV kita sikit. hihi. Kalau UV banyak Earning lebih masyuk. 



Ayu nak share gambar iklan INTI tu. tapi ketika ini beliau masih belum berlegar-legar. Nanti dah ada, ayu update tepek sini lah ya. Kalau korang ternampak dan terasa nak tahu lebih lanjut, boleh klik iklan tersebut ya,

TQ INTI & Nuffnang.

5 comments:

Aefa Aerisya said...

wah rezeki.. tahniah.. banyak jugak ongoing ye :D

nuyui a.k.a miss YUI said...

tahniah dear..

Bahrain said...

Tahniah!.

Khir Khalid said...

Tahniah.. semoga terus berjaya.. :)

Permata Malap said...

semakin meriah CPUV yer..akak baru dapat yang ke-5..sob,sob..