Nuffnang

10 November 2013

Takziah : Allahyarham Dato Bukhari CEO TV Alhijrah

Assalamualaikum

dah 3 hari tak update blog. maaf rakan-rakan jika korang berkunjung sepanjang hujung minggu entry terbaru masih kekal dengan DIY bunga crepe tu.

ayu agak sibuk menyelesaikan pelbagai hal yang harus diselesaikan segera. Ni pun selit-selit kejap. Bw pun tak berapa sangat.

entry ni ayu nak ambil kesempatan ucapkan TAKZIAH pada keluarga Almarhum CEO TV alhijrah. Dato' Bukhari Che Muda. Orang-orang baik seperti almarhum pasti pemergiannya diiringi doa oleh semua.


sumber : Amin Idris

Ayu tambah kagum dengan Almarhum Datuk Bukhari, kerana rancangan Tanyalah Ustaz yang menjadi kesukaan ayu rupanya di asas oleh beliau.

sumber : Ust Izhar Ariff
Besar kan perjuangan beliau. Lebih-lebih lagi menerajui stesen tv alhijrah yang memperjuangkan dan mempertahankan syiar islam.

Moga Allah tempatkan Allahyarham Dato' Bukhari Che Muda di kalangan orang-orang beriman dan dikasihi-Nya.

Alfatihah...

7 comments:

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

al-fatihah dan takziah.. semoga ditempatkan di kalangan orang yang beriman dan beramal soleh..

Muhammad Khairuddin Lim said...

Tahniah....

wanariahamiza said...

Takziah buat mereka. Semoga mereka ditempatkan dalam kalangan orang2 beriman dan soleh.

Khir Khalid said...

Semoga Allah memcucuri rahmat keatas rohnya & menempatkan beliau dikalangan org2 yg beriman.. Al Fatihah.. Aamiin.

Badrina Ibtisam said...

doakn moga rohnya tenang di sana. aamiin.

Azhafizah Md Nor said...

Al Fatihah...

Azhafizah Md Nor said...

Al Fatihah...