Nuffnang

27 August 2014

Chok Dah Sembuh

Assalamualaikum

semalam kan ayu ada cerita kaki chok patah sebab jatuh dari rumah (tingkat 3). Tapi tengahari ayu dan hubby balik dengan niat nak bawak chok pi veterinar, tengok chok dah tak sakit dah. Cume dia dok baring kat tempat yang suami letak sebelum gi kerja. Setia betul. Maksudnya tak patah lah kaki dia. cume mungkin sakit tu sebab dengkot dengkot semalam. harini ayu picit-picit kakinya tak de pun mengiaw, macam tak pape je.

masa ayu balik lunch semalam tu, dia mengiaw suara manja dan sedih. mengadu mungkin. hihihi

cume selera makan dia macam ada terbantut sikit dan fobia betul dia nak main kat tempat dia jatuh tu. Dan kebecokan mulutnya pun semalam agak terbantut sikit.tapi semalam jela.. pagi tadi macam biasa, pukul 6 pagi dia dah becok balik. hehe

sekarang dia dah sihat dan terkinja-kinja dah pun. hehehe.. alhamdulillah..

ni favorite dia. tengok ayu menaip bunyik tik tok tu suka betul dia. pastu kejar cursor. ajela jahanam pc baru ayu. hihihihi

6 comments:

Kisah Si Dairy said...

harap dia baik2 jelah kan ayu..kesian dia

Ayu Zan said...

Haah kak.. Kesian tgok kucing sakit

memmet lenggeng said...

Alhamdulillah..pasni, kalau main kat tempat bahaya lagi, kena marahlah dia

Dyan The Quickers said...

haha comell nye,, :) pose dia tu yang tak than tu,, comell :)

Sya Mimie said...

Alahai.. Mcm mna blh jtuh tu.. Nasib xpape kn.. Risau kalau patah.. Yela, dia xblh nk bgthu kn..

Ayu Zan said...

Kan.. Suka pikat hati kite dgn pose dia.