Nuffnang

03 August 2014

Kisah Bihun Goreng Di rampas

Alkisahnya ayu singgah gerai beli sarapan. Tengok ada bihun goreng. Terus capai dan nak bayar. Tetiba ada uncle tu terus rampas kasar bihun tu dari ayu. Pastu buat muka tak puas hati.

Eh eh..
Pehal lah pakcik ni.

Pastu ayu ambil la bihun yang dah siap pack masuk polisterin yang dah bersusun tu. Punyelah banyak makcik gerai tu dah siap cedok, yang kat tangan orang gak uncle tu dok minat.

Bila dia tengok banyak je bekas lain berisi bihun siap cedok dah. Dia terbengang sendiri. Pastu tak pandang pun muka ayu. Haha.

Mungkin bihun yang mula-mula ayu ambil tu di susun belah atas sekali dan uncle tu dah cop dia punya kot. Tu yang marah betul tu dia. Haha

6 comments:

Fadzi Razak said...

hmmm tak sopan la pak cik tu buat macam tu.macam ak boleh ambik yang lain je.

umi alya said...

agaknya bad mood kot..

Khai♥Rin : anies said...

tgh period kot hehehehe

Mar Mansor said...

ada juga camni ye..emmm

QasehnyaRania said...

la pulak.xdpt bygkan saat tu mcm mna..
dh la buat kat ibu ngandung pulak tu

Sya Mimie said...

Aduhai pkcik.. Mcm2 ragam.. Mesti termalu sendiri kn.. Hehe