Nuffnang

14 July 2013

Kurang Beradap

Assalamualaikum readersku sayang.

saya agak terkesan dengan isu ini. gambar makan bak kut teh a.k.a sup tulang ba** kemudian diupload dan letak situ selamat berbuka puasa. dan tambah berang bila dia letak logo halal. 
itu nampak sangat-sangat biadap ya.

berbeza dengan pengalaman saya,

saya ada kawan cina. 3 tahun bersahabat, berdua ke mana-mana.
but she always know do & dont for muslim like me.
malah dia menghormati waktu solat saya.

ini masalah individu yang kurang berakal, tu yang cetuskan isu perkauman.

saya sangatlah tak gemar isu racist ni.

*makan bak kut teh. pastu buat gini. kuwajaq kan. semoga ada tindakan sewajarnya, bukan semudah minta maaf.*

gambar pinjam kat blog : Ben Ashaari

Love,
Ayu zan

2 comments:

zakirasli .. said...

Tu lah kan.. apala, bkn main snng je dia mntk maaf. Sekurang2x nya phak brwajib msti ambil tndakan yg spatutnya ke atas diorang ni..

ayu zan said...

tau xpe. kalau x,...makin ramai yg suka buat publisiti murah dan menghina ni..