Nuffnang

23 July 2013

YEY! ada orang nak kasi bookmarks raya

assalamualaikum

korang nak tau,
semalam kat entry bergedil daging saya ada dapat komen seseorang.



fuhh...
dia nak kasi saya bookmarks raya.
ok ok ok.
serius saya suprise.
yela..saya ni baru je mula nak aktif berblog...tiba tiba ada blogger femes buat cenggini.
memang terus saya rasa bersemangat nak jadi mcm beliau. 
hihihi

saya rasa sejak terjumpa blog beliau bermula dari saya google resepi. tapi tak ingat dah resepi apa..
sejak kes tu, terus sangkut hangout kat situ.
resepi dia cun cun belaka. mudah nak follow.

komunikasi 2 hala yg diamalkan oleh kak ina mmg seboleh mungkin saya nak contohi.
yela kan.. beliau tu femes, ramai followers dan readers, tapi beliau tetap blogwalking semula ke blog2 yang menyinggah ke blog beliau. 

kak, saya terharu. =_= serius. thanks a lot.. :)

love,
ayu zan

1 comment:

IntaNBerliaN said...

alahaiiii tak sangka ayu buat entry ni.. thanks ek :)

ooo sbb ayu google resepi knal blog akak yer... :)