Nuffnang

13 August 2013

1 minggu syawal

assalamualaikum.

mcm mana raya korang?
mesti lah best kan?

jom kita story mory day by day.

RAYA PERTAMA 

pagi raya kami biasalah, di rumah dengan mak dan adik-adik.

raya area muar sahaja. dan juga menerima tetamu yang alhamdulillah ramai. :)

*tak menyempat snap gambar*

RAYA KE-2

Raya kedua & ke tiga kampung ayu ada marhaban lelaki, so after rumah ayu masuk marhaban lelaki, ayu,mak & adik nurul bersama-sama family ciknor gerak ke Mersing, Felda Nitar 1 umah makngah ayu. sibujang tinggal rumah sbb marhaban 1 kampung selama 2 days.

ni kami di rumah makngah di felda nitar


RAYA KE-3

Dari rumah makngah mersing, kami ke rumah makngah lagi 1 di felda sg sibol bandar tenggara (kulai).
Lepas tu gerak ke rumah atok saudara ayu.. Tok Su di Felda penggeli.

ni sebahagian je amik gambar. yg lain dok borak borak.

pastu gerak ke Johor Bahru rumah Muksu ayu..di kangkar pulai.

si tembam da jadiknya dlm gambar.

lepas tu, kami singgah umah saudara sorg lagi di Taman Perling, dan 9.30 malam pecut kelisa balik muar. hehehe

RAYA KE-4

Pagi mak join marhaban,ayu pilih utk rest sebab kepenatan drive sorang-sorang. lenguh satu badan. nasib baik turn umah ayu raya ke5.

petang kami gi umah encik sorang tu ziarah raya. sebab beliau raya pertama da sampai umah ayu sampai 4 biji kereta.  *sorry, lupa snap gambar.*

kul 5.30 gerak g Segamat pulak rumah pacik ayu.
kami raya kat 1 Segamat (UO) sebab pacik ayu mmg ada bukak stall LEKO LEKO.
lepas kul 8.30 baru raya rumah dia. :)
kul 12.00 malam gerak dari segamat balik muar.
kira-kira 1.35 pagi tiba.

RAYA KE-5

Join marhaban perempuan di kampung.
malam. terima tetamu. :)
RAYA KE-6

Balik JB. :)

RAYA KE-7

work bebeh!

ok tu la aktiviti ayu sepnjang 1 minggu syawal.


Love,
ayu

4 comments:

s h a said...

Salam aidilfitri ayu dear.Amboi sakan berjalan.Beshnye.Penat pon boleh lupe seronok jmp sedara mara kn. :)

JunAina said...

Padat aktiviti raya, akak sibuk kat rumah terima tetamu. Jalan2 pun tak sempat.

Ayu Zan said...

sha : hihihi.. mmg penat tapi seronok sangat.

kak jun : xpela..tetamu bawa rezki. :)

Cik S :) said...

Hehe. Meriahnya raya! Salam hari raya :)