17 August 2014

Kisah bisnes tasbih ku

Assalamualaikum

Lama dah ayu tak update berkenaan bisnes tasbih ayu. Baru-baru ni laptop ayu rosak dan terus tak boleh guna dah. Habis semua benda berkaitan tasbih dah ranap. Kena start dari zero. Memang sedih. lagipun laptop kecik ayu memang dah tak boleh support dengan benda banyak urusan. Netbook asus yang 3 tahun ayu guna tu sebenarnya spec dia kecik dan hanya untuk online je, tapi di lantakkan dengan pelbagai urusan termasuk edit gambar. So, encik suami dan ayu berbincang dan akhirnya membuat keputusan untuk membuat sedikit (EH.. BANYAK!) dengan membeli PC terus. Hehehe.. Harapnya urusan lebih mudah dan sejarah tak berulang lagi.

sebahagian darinya

Dan, ayu baru je restock tasbih-tasbih ayu. Ayu restok yang tasbih orang suka beli iaitu Tasbih Pesona, Tasbih Pelangi dan Tasbih Digital (boleh rujuk blog tasbih di LINK ini) Dan in sya allah ayu akan start balik tawarkan khidmat untuk buat doorgift tasbih ni jika masih ada customer yang berminat.
3 jenis pack ni la ayu tawarkan
sekian, kalau ada yang minat boleh ke link yang ayu sebutkan di atas untuk tengok jenis tasbih dan details harganya. Atau direct je dengan ayu +60103787836.

9 comments:

Sheila Salim said...

Assalamualaikum ayu, alhamdullilah. dapat pc baru.. samalah sheila, bertahun kot takda pc/laptop kat rumah since rumah kena masuk pencuri dulu. alhamdullilah, bila Adam lahir. suami belikan pc utk kegunaan kami bersama. happy sangat...tapi now bukan ada banyak masa nak godek pc tu. hihi sekali sekala je on

Anum said...

wow great

DILA ELLA said...

moga bisnes Ayu berjalan lancar :)

memmetlenggeng said...

all the best perniagaan..semoga berkembang maju

Syamimi Saad said...

Seronoknya bila tgk kawan2 blog buat bisnes..

ayuzan said...

Waalaikumsalam. Alhamdulillah. Berpc lg best. Dpt lak internet laju. Mmg syiok la ayu blogging.hehe..

ayuzan said...

Amin amin..

ayuzan said...

Tq kak..

drshikinzainal @ ekin said...

Semoga sukses dalam business.
Saya ni nak business baju tapi nak gi amik stok pun xde mase. Lagipun saya bukan berani drive area KL.