Nuffnang

07 February 2014

DIY : Baju Tidur Untuk Adik

Assalamualaikum

Mak kasi ayu kain-kain masa balik haritu. Mula-mula macam nak patch kan dan buat selimut ke.. comforter ke.. (eh eh..macam reti je). tapi memandangkan kain tu macam lawa je buat baju. Ayu buatlah baju tidur untuk adik ayu. Entah muat ke tidak. Macam kecik je tang badan tu. Ayu buat dolman je. Dolman tu yang tak ada pisah kan lengan dan badan baju, potong sambung terus je. Senang. hihihi

Tadi whatsapp ngan adik. Ape lagi, tak sabar lah beliau nak baju tu. haha

DIY baju tido adik.

3 comments:

Muhammad Taufiq said...

Hye, saya suka baca blog awak, baru2 ni saya baru blog harap awk boleh singgah dan follow blog saya. awksweetgitu.blogspot.com :)

Mar Mansor said...

cute nye ayu..akak pon suka pakai baju tidur camni..tp saiz akak lg besau la..huhu

nik ros said...

comel bajunya,pandai jahit yea.best la