Nuffnang

13 February 2014

Set Beg Kaler Purple

Assalamualaikum.

Terajin pagi-pagi jumaat tadi.
Jahit set beg tote + make up case + coin purse kaler purple. 


Kalau dah termula jahit, busy pun curik masa nak menjahit. Nanti iklan lah. Kalau ada yang nak beli, ayu jual. Kalau tak ada, pakai sendirilah. hhihihihi. Tote bag tu sesuai nak letak telekung. 

:)



19 comments:

msredcheesecake said...

pandainya buat tote.... kene kembangkan lagi bakat ni... leh buat meniaga

Sheila Salim said...

Assalamualaikum ayu! cantiknya pandai menjahit beg ya.. bestnyaa. berapa nak jual ni ayu?

Ayu Zan said...

@msredcheesecake nak niaga xconfident la kak. hihiih

Ayu Zan said...

@msredcheesecakebiasa niaga kecik2 je

sYiRa LoKMaN said...

cantikkk ni..jual laaa

Mazatul Muhamad said...

Ayu.. biz jahit yg custom made not bad taw.. jgn fikir lama2.. grab the opportunity

Kisah Si Dairy said...

pandainya menjahit...

Ayu Zan said...

@Sheila Salim set beg tu .. RM30. :) 3 barang. nak beli sesatu pun bole. Tote bag RM15. Mekup bag RM10. coin purse : RM5.

Nurzakiah Hanum said...

pandainya

ikhwan yusuff said...

cantiknya akak buat...:DDD

jemput join GA ni akak: :)
http://duniakita94.blogspot.com/2014/02/segmen-by-ikhwan-yusuff.html

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Cantik..pandai akak buat beg ini yea.

OhPanduan said...

Pandainya buat beg ni. Cantik akak.

dilaella Ella said...

cantiknya hasil kerja tangan ayu, boleh jual ni :)

Khir Khalid said...

Wahh.. rajin, pandai & kreatif.. salam jumaat Ayu.. :)

Sheila Salim said...

ayu : wahh murah gakk. nantilah sheila cuba tanya suami ye.. hehe kat rumah tu banyak beg tak terpakai. hiewhieww ~~~

nuyui a.k.a miss YUI said...

cntik2.. leh jual t.. wat mcm2 dsgn..

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

cantik ayu jahit sendiri.. boleh buat jual tu ayu..

TelingaBulat said...

kreatifnye ayuu.. ;)

Mar Mansor said...

pandai ayu menjahit..
boleh buat bisnes..pelan2 kayuh