Nuffnang

09 February 2014

Oily! Roti minyak

assalamualaikum

Ayu ni bukan lah jenis baik sangat sampai tak makan makanan bergoreng, tapi kalau dah sampai gini gayanya... ayu gigit 1x, ayu punya loya sampai berjam-jam.

roti minya

Harga RM1, sosej belah dua je kat dalam cas 50 sen. Roti dan minyak cas 50 sen. tak ada rasa telor pon. Rasa minyak je. Sebab tu panggil roti minyak.

Oleh sebab da rasa minyak, ayu tarik la sosej konon nak makan dalam dia. Tapi, adeh. sosej dia pun sangat pelik rasanya. Mungkin sebab tekak ayu dah rasa minyak kot. huuu

Jangan lah macam ni, bahaya kan.. Memang tak kan beli lagi lah kat situ.

7 comments:

msredcheesecake said...

bahayanya... dah lah jadi tak sedap... sabar je la..

Nurzakiah Hanum said...

betul tue

ctfand said...

erk..nampak nama pun da kembang tekak. lagipun minyak tak bagus utk org tgh diet macam akak nih..hihi..

Azhafizah Md Nor said...

Kalau semua berminyak memang tak lalu nak makan haihh

Ayu Zulkifle said...

Assalamualaikum.. Jom singgah http://ayuzulkifle.blogspot.com/
=)

Khir Khalid said...

Mmg potong selera betullah mcm tu Ayu.. sabar je lah...

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

banyaknya minyak tu ayu.. terbantut selera nak makan..