Nuffnang

21 January 2014

Hadiah Giveaway Dari Msred

assalamualaikum

macam dah agak lama ayu tak ada terima hadiah GA. hihi. Dan untuk pembuka tahun 2014, ayu telah memenangi GA anjuran Msred di entry penyertaan Bloglist Msred.

dan semalam ayu telah terima hadiahnya.

1- Keychain Ana Muslim yang comel.
2- 2 keping Penanda Buku bermagnet.

keychain Ana Muslim dan Penanda buku bermagnet

best tau penanda buku ni.. dia melekat je kan. tak delah, kalau kita bimbit buku, penandanya teralih atau terjatuh. :)

dan keychain tu ayu ingat nak hadiahkan kat seseorang kesayangan ayu yang sangat gilakan ana muslim. Semua komik ana muslim dia nak beli. Beliau ialah Nurul Fatihah.. My beloved little sis. Mesti dak kecik tu suka gila..

Thanks a lot kak Ms Red. Ayu kenal beliau masa blogging dulu-dulu, pastu kan lama ayu tak blogging, dan bila  kembali aktif, kami ber'keep in touch' semula.

kalau ada yang lum berkenalan dengan beliau, jom terjah! BLOG MS RED

love,
ayu

10 comments:

Sheila Salim said...

Assalamualaikum ayu, alhamdullilah. murah rezeki awak. comelnya hadiah :)

Mia Liana said...

wahhhh.. tahniah ya...

nuyui a.k.a miss YUI said...

comel sgt hadiahnyaa

memmet lenggeng said...

Tahniah ayu

Cik Mun said...

tahniahhh..

msredcheesecake said...

laa.. tahniah ayu dapat hadiah cumels...hik hik...

lega dah sampai...lega ayu suka...

akk tengok drama korea online je...

Mazatul Muhamad said...

Alhamdulillah... murah rezeki Ayu

Sally Yatiey said...

Tahniah ;D

JunAina said...

Lama akak tak singgah sini...terus copy blog link masuk bloglist...:)

Khir Khalid said...

Wahh.. comel.. Tahniah Ayu.. :)