Nuffnang

14 September 2014

Cabaran 30 Hari : Hari 14 : Cerita Kasut Ayu Zan

Assalamualaikum

Cabaran ni cerita pasal kasut. Apa yang terlintas di minda ayu cume nak cerita kasut yang ayu pakai sekarang. hehe..

dulu masa keje bank, ayu pakai jugak simple heels, simple wedges yang tinggi tu. Lepas benti bank, pakai sandals larrie, crocodile, dan sewaktu dengannya je. dan sekarang sejak bakal bergelar ibu, ayu rela pilih kasut flat bertutup. :) selesa sangat. Habis ayu ayak kasut pemberian suami masa raya haritu ke sana ke mari. gitulah kalau dah tersuka kat sesuatu.

kasut oren kesayangan
Ayu memang spesis jarang beli kasut. beli kasut dan pakai sampai lunyai, pastu baru beli baru. hehehe..

kasut hantaran

Kasut hantaran ni pun 1x je pakai. Pastu simpan. Konon sayang nak pakai. hihi.. Sekarang pregnant dah, ntah bila nak memakainya. hihi


Sekian tu jelah dulu kisah kasut. Ayu sekarang dok seronok nengok kasut baby je. hihihi

tomellll

4 comments:

Norma NML said...

CR juga jenama kesukaan akak :-)

Siti Rohaida Yusof said...

tak sabar jugak nak beli kasut awfiyah

Nurzakiah Hanum said...

comelnya shoe

Mar Mansor said...

samala..saya pon pakai sampai lunyai baru beli baru..
comelnye set baby tu