Nuffnang

13 October 2013

Kursus Pra Perkahwinan


Assalamualaikum.
Sabtu & ahad, ayu telah menghadiri kursus pra perkahwinan di Hotel Selesa Pasir Gudang.

Alhamdulillah.. Dengan silibus dan susun atur yang terbaru oleh pihak penganjur, ayu rasa agak berpuas hati dengan pengisian kursus di sini.

Nanti, ayu ada kesempatan, ayu share input-input yang ayu perolehi.
Semoga input yang ayu perolehi menghasilkan output yang baik nanti. :)
Published with Blogger-droid v2.0.10

10 comments:

Kisah Si Dairy said...

lor..orang jb ke....wah..ramai jugak ye blogger jb...dulu seronok kalau dengar ceramah dari ustaz/ustazah...tapi ade jugak yang buat mengantukk...

Asha Lya said...

wah tahniah..sudah lalui fasa pertama kan..best kan suda ada sijil kurusus kawin.

nuyui a.k.a miss YUI said...

tak sbr nak tau input itu..
slmt hari raya aidiladha..

Kin Naz said...

ekhmmm dah ada bau nasi minyak ni :D

memmetlenggeng said...

ohhh..first step sudah selesai..tak lama lagi la tu...tahniah

nurul_diya m. nor al-haj said...

Ada masa bagus pi kursus ni awl2

Norhasniza Khalid said...

bagus ayu, pratikkan nanti selepas berumahtangga..

Khir Khalid said...

Alhamdulillah.. semoga dipermudahkan semuanya.. amin.

Dhia Dirham said...

mula mula nak pergi kursus malas sangat sebab fikir mesti ngantuk masa kursus. tapi tak pun penceramah tu buat kitaorang gelak dari mula sampai habis..

Dhia orang jb :D

Sya Mimie said...

selesai 1 perkara.. :)