Nuffnang

09 October 2013

Saguhati RM50 dari Santaikata.com

assalamualaikum.

alhamdulillah.. semalam petang eridy pemilik blog santaikata PM fb ayu.

alhamdulillah

haritu kan ayu ada join contest : apa kata blogger tentang trafik blog , dan setelah diumumkan keputusan ayu bukanlah pemenang, ayu pun redha je. Yela, memang entry ayu jauh berbeza kualiti dengan saudara Hasrulhassan punya entry. beliau johan contest tu dan referal terbanyak. So harga entrynya : RM 350.

dan dalam pada pengumuman tu, saudara eridy maklumkan semua peserta ada ganjarannya sebanyak RM30 setiap penyertaan yang lulus. Tapi, terkejut kejap bila cek CIMB clicks ayu kemasukan semalam sebanyak RM 50 bukan RM 30. ada terlebih RM20 di situ. Khuatir ada kesilapan, ayu pun PM eridy tanya. Setelah beliau sahkan RM50. Baru ayu berpuas hati, bukan apa takut kita terambil  hak orang. :)

RM50 mungkinlah tak banyak buat sesetengah blogger hebat dan otai. tapi untuk blogger baru nak naik macam ayu ni, ia seolah penyuntik semangat untuk terus menghasilkan entry-entry selepas ini.:)
Tq santaikata.com

Nota : eridy cakap blog santaikata dah tutup. Ni blog baru dia : www.eridy.com

12 comments:

* OZIE MAHSA said...

tahniah Ayu....

memmetlenggeng said...

wahh..bagusnyaa..tahniah..

Illya LeYa said...

Wah...tahniah ayu...rezeki kamu

CXopportunities said...

wah! tahniah dear! :) cx pon tk prnh lg dpt duit tau spjg berblogging. :) mmg ia mencetus smgt yg berkobar buat kita. setuju sgt! :)

Mime MF said...

wah tahniah..RM50 byk tuh bg sy..rezeki..:)

Mime MF said...

wah tahniah..RM50 byk tuh bg sy..rezeki..:)

Yumida Huda said...

alhamdulillah..tahniah ayu
rezeki kan

Laish Closet said...

Hi dear.. salam perkenalan..
Jemput join contest kami di http://laishcloset4u.blogspot.com/p/vintage-contest.html ya..
Boleh dapat hadiah best!! Ajak rakan-rakan lain sekali tau. The more the merrier =)

ctfand said...

alhamdulillah...tahniah ayu.. :) akak jugak yang belum berkesempatan nak join apa2 ga atau contest..

nurul_diya m. nor al-haj said...

Wah...rezeki...

Khir Khalid said...

Tahniah Ayu.. semoga bertambah murah rezeki & terus sukses :)

Atien Zz said...

wow,tahniah,pada saya tu da cukup banyak.alhamdulillah