Nuffnang

10 October 2013

Kuih Comel

Assalamualaikum.

Last week ayu beli burger sambal ni RM 1 dapat 4 biji.
burger sambal. :)
Harini ayu beli RM 1 dapat 3 je.

aik? pelik la. baru beberapa hari. Last week tu makcik tu salah kira ke?

Nota : kuih tu kecik ok. Tapi sebab nak makan, beli gak. Tepung gula belum naik harga. tapi kuih dah naik harga. aiseh..

6 comments:

Putery FarHaNa said...

nampak sedaaapp :o

Khir Khalid said...

Sedap makan burger sambal ptg2 sambil pekena teh o.. agaknya dah naik harga kot kuih tu.. :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

jgn p mggu dpn dapat 2 je plak tau..hihi

Mar Mansor said...

harga brg dah naik senyap2 ayu,last wk ibu beli beger dgn akak ni rm3 (hrga lama) br bbrp ari aritu rm3.20 sbb hrga brg2 naik..ibu g tesco seri alam..gula pun diorg x kluarkan kena tnye pekerja diorg..

memmetlenggeng said...

kuih ni senang teramat nak membuatnya, kalau Ayu nak resepi, sila bgtau akak ye, nanti akak ajar

Teena Tna said...

Saya selalu makan kuih ni tapi kena buang timun yg kat dalam tu. hehe