Nuffnang

01 October 2013

Terpijak Gunting Melengkung

Assalamualaikum.

kesihatan ayu nampaknya belum di tahap yang begitu baik. semalaman tak tidur dek batuk-batuk. :(
Sudahnya kerja dengan mata mengantuk sebab tidur kurang kualiti. doakan ayu sembuh cepat ya.

okey, 
gambar di bawah di gunting melengkung yang biasa crafter guna untuk gunting benda kecik2.
macam gunting huruf ke... atau apa sahaja lah.


nak dijadikan cerita, ayu pernah terpijak gunting tu. masa tu baru 2 hari beli dengan SUS. Tajam kemain..
okey, korang mesti la tahu apa jadi lepas tu.
berjurai-jurai darah mengalir tak henti henti.
dan ayu pun jalan terhincut-hincut lah.

tapi itu cerita lama. Sekarang dah sembuh.
cume bekas still ada. tiap kali nampak gunting tu, mesti teringat.

Nota : Sekarang ayu sangat hati-hati bab gunting. haha.. fobiaaa...

15 comments:

cik atie said...

pernah gak beli barang craft dari SUS.. hihi..

Puteri Fiza said...

Assalamualaikum ayu :)

hazlina azmi said...

bahaya jugak gunting tajam2 ni
blogwalking..jemputla ke blog saya dan bertukar2 link
http://superstorevitaminhebat.blogspot.com/

TelingaBulat said...

bahaynya ayu..btol2 tajam tuh

Mohd Selim Zainal said...

Assalammualaikum..ayu,

xper perkara yg lepas jgn dikenang k...

mselim3

Khir Khalid said...

Aduhh.. sy pun pernah terkena mcm tu. Esoknya baru terasa sakit.. berdenyut2.. :)

Ayu Zan said...

@cik atie bagus kan shoping situ

Ayu Zan said...

@Puteri Fizawaaalaikumsalam..

Ayu Zan said...

@hazlina azmihaah..sgt bahaya.sy dah singgah. :)

Ayu Zan said...

@TelingaBulatsgt tajam TB..huu

Ayu Zan said...

@Mohd Selim Zainalbaik tuan. tapi harus diingat buat tauladan.

Ayu Zan said...

@Khir Khalidbetul tu...pedih ngilu nak jalan..

NANG NOR AZIMAH LONG NADZRI said...

wow , kaalu kena nangis uh..pedihh

memmetlenggeng said...

ngerinya...hati-hati selalu ye..Serius nih!

Lieya Yaya :) said...

be careful after this :) seram jugak tgk gunting tu . hehe . bahayaaa ~