Nuffnang

16 September 2013

Cek tam Saya



Assalamualaikum.

Ok.. Gambar yg ada dlm entri kali ini ialah kucing kesayangan mak ayu. Namaya itam.. Ayu je suka panggil cektam.. Hehe..
Si manja di nampak hitam legam kan.. Samseng sikit dia ni, pantang benda bergerak. Confirm dia gigit. Termasuk la kalau rambut terbang2.. Hihi.. Even semut pun dia kejar..
cek tam tengah main dengan kasut busuk..hehe. kucar kacir la jadi.
the gojes cek tam. 


Umur jejaka cektam ni dalam 3 bulan.. Baka apa ayu xsure lah. tengok ekor je maine coon. badan dan kepala kucing kampung. hehehe... xkisah la baka apa..keturunan apa.. tetap sayang kat dia.. kalau balik kampung, lepas salam cium cium mak, ayu mesti tanya.. "mak, tam mana?" hehe. kalau ayu menjahit, habislah, dia geram dok tengok benang menari-nari.. semua nak masuk mulut.haha. cek tam..cek tam.

Korang pun mesti ada pet kesayangan kan..?


Published with Blogger-droid v2.0.10

6 comments:

ZakiRasli Blogz said...

Weee.. comel nyee. gram tgk kcing ni. saya pn ada jgk kcing kak, tpi tk suka dok rmh pn.. asyik brjlan je. lawa lah ekor dia. kmbang je :)

Syahmi & Suhana said...

kt umah kami ada memok... she is such an attention seekers.. kat mana ade org, kat situ la dia ade.. kdg2 nk buat kje pun xsenang.. klu xlayan, menggigit..hehe...

Syahmi & Suhana said...

kat rumah kami ade Memok an attention seekers.. kat mana ada org, kat situ la dia ada.. klu x d layan, alamatnye tahan la utk d gigit..hehe... tp tetap comel.. ;)

Dhia Dirham said...

ekor cek tam cantik

Super Girl said...

ada !! tapi dah mati T.T ee , jatuh hati pula kat chetam . memang best layan kuchenn nakal nih :D

Zira Aziz said...

..xsuka bela binatang..dlu ade bela ikan, tp kjp je hidup.. :p